Idazeile.blogg.se

My life

DAGEN

Kategori: Allmänt

Superbra dag först var jag med min Babyyyy Ottis och nisse, vi var lite så dära vid ica och mörkelparken sen stack nisseee. och jag och Ottilia åkte hem till mig och sen gick vi ut och tog lite kort. Sen skulle vi åka till malmaskolan ( Min skola ) och ta lite kort fast vi hann inte ta några där för hon skulle sticka. Men sen när hon stuckit så fick jag en helt random idee haha att klättra upp på taket och sitta där i min ensamhet och mysa så jag klättrade upp där så satt jag där och sjöng litt. Hahaha fast sen när jag skulle ta mig ner från taket insåg jag att jag satt fast haha, så jag ringde Joel och gullig som han är kom han och då hade jag suttit på taket i ca 1 timme men vi hade det mysigt haaha, eller ja vi träffade Benjamin också så tog vi massa kort och allt sånt där. Och nu sitter jag med en fet ben and jerry och tjockar mig<3333 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Joel säger:

    Så söta tsm!

    2013-10-22 | 17:18:18

Kommentera inlägget här: